Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Հեռուստաեթերի մաքրման պահանջ

Հեռուստաեթերի մաքրման պահանջ
17.06.2013 | 21:02

Հանրային հեռուստառադիո ընկերության
խորհրդի նախագահ՝ Ռուբեն Ջաղինյանին

Դիմում

Հարգելի պարոն Ջաղինյան, տեղեկացնում ենք ձեզ, որ ֆեյսբուքյան «Հեռուստաեթերի մաքրման պահանջ» խմբի շրջանակներում ստեղծվել է մի իրադարձություն՝ «Քաղաքացիական պահանջագիր Հ1-ին (Հայոց Հարց հաղորդաշար)» անվանումով, որով մարդիկ իրենց ցանկությունն են հայտնել որպեսզի «Հայոց հարց» հաղորդաշարը գիշերային ժամերի փոխարեն ցուցադրվի «փրայմ թայմ» ժամերին, հաշվի առնելով այդ հաղորդման կարևորությունն ու հանրության հետաքրքրվածությունը նրա հանդեպ: Տեղեկացնում ենք Ձեզ նաև, որ այդ պահանջագրին միացել են արդեն 1000-ից ավել մարդ: Հուսով ենք այս խնդրանք-պահանջագիրը հաշվի կառնվի Հ1-ի ղեկավարության կողմից և հանրության այս հատվածի հեռուստաճաշակին համարժեք հաղորդաշարը կցուցադրվի ավելի հարմար ժամի:

Ֆեյսբուքյան իրադարձության հղումը՝
https://www.facebook.com/events/133760036811826/?ref=3

Ֆեյսբուքյան «Հեռուստաեթերի մաքրման պահանջ» խումբ:

Դիտվել է՝ 1854

Մեկնաբանություններ